کانون بسیج جامعه پزشکی بهبهان

پیام معاون دانشکده علوم پزشکی بهبهان به مناسبت روز پزشک

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان به مناسبت روز پزشک و یکم شهریور ماه مصادف با سالروز بزرگداشت حکیم و طبیب برجسه ایرانی ابوعلی سینا را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان ‚ دکتر محمد رضا خواجه پور معاون درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان با انتشار پیامی روز پزشک را تبریک گفت .

بسم الله الرحمن الرحیم

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

قدرت نهفته در رشته پزشکی تبلور دمیدن قدرت خداوند در کالبد انسان ‚ به دست انسانی دیگر است آنگاه که ذهن و اندیشه های پاک تجربه و علم دست به کار شده و سلامت را بر دردمندان هدیه می کند ‚ بی شک لبخند خداوند پهنه گیتی را در برگرفته است .

یکم شهریور ‚ زادروز دانشمند بزرگ و طبیب نامور ایرانی ابوعلی سینا ‚ روز انسان های والامقامی است که با کسب علم و دانش پزشکی ‚ ملبس به جامعه ی انسانیت ‚ حکمت و اخلاق ‚ عمر پربار خود را نثار جامعه ی بشری می نماید .

اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت فرارسیدن روز پزشک به همکاران دلسوز جامعه ی پزشکی علی الخصوص همکاران پزشک در دانشکده علوم پزشکی بهبهان و اعضا محترم سازمان نظام پزشکی بهبهان ‚ از درکاه خداوند رحمان ‚ سرافرازی و توفیق روز افزون همه ی پزشکان عالیقدر را مسالت می نمایم .