روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان :

بیانیه بسیج جامعه پزشکی خوزستان به مناسبت انتخابات ۱۱ اسفند

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان به دعوت از مردم جهت حضور فعال و مشارکت بالا در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

بسم الله الرحمن الرحیم
ما بسیجیان جامعه پزشکی استان خوزستان باور داریم پیشرفت کشور و حل مشکلات آن منوط به تقویت اقتدار ملی است و شرط تحقق آن، مشارکت در انتخابات مجلس به عنوان مهم‌ترین مظهر مردم‌سالاری است و انتخاب نمایندگانی از متن مردم که متخصص، توانمند، هوشمند، پاک‌دست، شجاع و فساد ستیز باشند. امکان اصلاح ریل‌گذاری سیاست‌های کشور و قانون‌گذاری عالمانه و نظارت مؤثر در جهت مبارزه با فساد و ضعف مدیریت‌ها را فراهم خواهد کرد. شرکت آگاهانه در انتخابات پیش‌رو فرصتی برای ورود افکار و ایده‌های جدید در چرخه تصمیم‌سازی کشور است و می‌تواند سبب دمیده‌‌شدن روحی تازه در کالبد جامعه شود.
ما ضمن به‌حق دانستن نقدها و گلایه‌های معیشتی مردم وفادار ایران، صحیح‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌حل مشکلات را تلاش برای تشکیل مجلسی شایسته دانسته و معتقدیم که حضور فعال مردم و انتخاب هوشمندانه آنان می‌تواند آثار ناخوشایند و کاستی‌های پیشین را مرتفع سازد.
همچنین باور داریم با توجه به اینکه رهبری، محور اصلی نظام و ضامن عدم انحراف جامعه از مسیر درست است، انتخاب خبرگانی آشنا به مسائل روز و دارای بینش سیاسی و اجتماعی عمیق جهت انتخاب رهبر و نظارت بر بقای شرایط او اهمیت شایانی دارد.
از این‌رو، در زمانی که بیگانگان درصدد به حاشیه‌راندن مردم و ناامیدکردن آنان در استیفای حق خود در تعیین نمایندگان واقعی‌شان هستند، ما بسیجیان جامعه پزشکی استان خوزستان به پیروی از تأکیدات رهبری معظم انقلاب، دوشادوش مردم شریف ایران برای انتخاب نمایندگانی شایسته در صحنه خواهیم بود و از تمامی ملت غیور ایران بخصوص مردم عزیز خوزستان دعوت میکنیم با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان دشمنان این ملت بزنند.

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان