بسیج جامعه پزشکی خوزستان در پیامی روز معلم و استاد را تبریک گفت :

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان به مناسبت روز معلم و استاد

سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان به مناسبت فرارسیدن 12 اردیبهشت‌ ماه سالروز شهادت شهید آیت الله مطهری و روز معلم بیانیه‌ای را منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، اندیشمند و متفکر برجسته کشورمان، که به‌درستی روز معلم و استاد نام‌گذاری شده، فرصتی است تا ضمن ارج نهادن به مقام و جایگاه اندیشه و اندیشمند صمیمانه‌ترین مراتب سپاسگزاری و قدردانی خودمان را از جامعه علمی استان که عهده‌دار امر آموزش ، پژوهش ،فناوری و تربیت نیروی انسانی هستند ابراز كنیم.

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان باافتخار به گذشته‌ای درخشان و با امید به آینده‌ای درخشان‌تر و با بهره مندی از اساتید فرهیخته و اخلاق مدار بسیجی، برای فتح قله های علمی می‌کوشد که نتایج ارزشمندی همچون تولیدات علمی، پژوهشی و فناورانه در حل مسائل جامعه داشته باشد.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره) ، فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد را به همه اساتید فرهیخته و جامعه دانشگاهی بخصوص اساتید گرانقدرو معززجامعه پزشکی، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون در عرصه علم و دانش را آرزومندیم.
روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان