روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان

پیام سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان به منسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز

سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان با انتشار پیامی اعیاد شعبانیه ‚ روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان ، سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان با انتشار پیامی اعیاد شعبانیه ‚ روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت .

در این پیام آمده است :

به نام خدا

♦ حلول ماه شعبان المعظم ‚ ماه میلاد با سعادت ائمه اطهار (ع) و اعیاد شعبانیه ‚ روز سوم شعبان ‚ روز پاسدار و چهارم شعبان ‚ روز جانباز را به آحاد ملت ایران ‚ بویژه اعضای هیات علمی ‚ کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی بهبهان گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

♦ ماه شعبان ‚ ماه رحمت و مغفرت الهی ‚ فرصتی مغتنم برای تزکیه نفس و تعالی معنوی است ‚ در این ماه پربرکت ‚ میلاد سه امام بزرگوار ‚ حضرت امام حسین (ع) ‚ حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) را جشن می گیریم که هر کدام الگوی بی بدیلی در عرصه های مختلف زندگی هستند .

♦ سوم شعبان ‚ سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار ‚ فرصتی برای تجلیل و تکریم از رشادت ها و جانفشانی های پاسداران سلحشور انقلاب اسلامی است ‚ پاسدارانی که با تاسی از مولای خود ‚ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ‚ در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی ها و رشادت های بسیاری را از خود به یادگار گذاشته اند .

♦ چهارم شعبان ‚ سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ‚ فرصتی برای گرامیداشت مقام شامخ جانبازان شاغل در دانشکده علوم پزشکی بهبهان است ‚ جانبازانی که با صبر و استقامت خود در راه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ‚ درس ایثار و فداکتری را به همه ما آموختند .

♦ اینجانب به نوبه خود ‚ فرا رسیدن اعیاد شعبانیه ‚ روز پاسدار و روز جانباز را به همه خانواده شهدا و جانبازان سرافراز ‚ به ویژه خانواده شهدای بزرگوار در دانشکده علوم پزشکی بهبهان ‚ تبریک و تهنیت عرض می کنم و ضمن آرزوی موفقیت ‚ از خداوند متعال سلامتی و طول عمر با عزت برای عزیزان خواستارم .