کانون بسیج جامعه پزشکی بهبهان

بیانیه کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بهبهان به منسبت شکست هیمنه رژیم اشغالگر صهیونیستی

کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بهبهان بیانیه ای به مناسبت شکست هیمنه رژیم اشغالگر صهیونیستی صادر کرد .

کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بهبهان با انتشار بیانیه ای پاسخ محکم و کوبنده فرزندان غیور ایران اسلامی را شاد باش و تبریک گفتند .

در این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

♦ با سلام و صلوات بر پیشگاه ائمه معصومین (ع) و بویژه منجی عالم بشریت ‚ حضرت مهدی موعود (عج) و با درود و سلام به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ‚ حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و ملت شریف و بصیر ایران اسلامی

شکست هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر صهیونیستی در برابر پاسخ محکم و کوبنده فرزندان غیور ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و شادباش عرض می نماییم .

این اقدام قاطع و مقتدرانه که در پاسخ به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی صورت گرفت ‚ تجلی غیرت و شجاعت ملت ایران و وفاداری آنان به آرمان های انقلاب اسلامی بود .

پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حق مسلم و انتظار به حق مردم ایران و آزادگان جهان بود و بار دیگر ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران در برابر هر گونه تجاوز و زورکویی ایستادگی خواهد کرد و قاطعانه از منافع ملی خود و ملت مظلوم فلسطین دفاع خواهد نمود .

این پیروزی بزرگ ‚ جلوه ای از نصرت الهی و وعده صادق الهی در یاری رساندن به مجاهدان و رزمندگان حق طلب بود و بار دیگر به جهانیان نشان داد که ایران اسلامی در سایه رهبری مقام معظم رهبری و با اتکا به قدرت ایمان و اراده ملت غیور خود ’ در مسیر تحققق آرمان های والای انقلاب اسلامی و دفاع از مظلومان عالم گام های بلندی برداشته و هیچگاه تسلیم زیاد خواهی و جنایت دشمنان نخواهد شد .

ما این پیروزی بزرگ را به تمامی ملت ایران ‚ به ویزهخانواده های معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان غیور انقلاب اسلامی تبریک و شادباش می کوییم و از خداوند متعال ‚ عزت و سربلندی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی نهایی حق بر باطل را مسئلت داریم .