مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجد سلیمان :

بیانیه کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجد سلیمان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان در بیانه ای هفته دفاع مقدس را گرامی میدارد.

کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان در بیانه ای هفته دفاع مقدس را گرامی میدارد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که یادآورپیروی از رهنمودهای بنیانگذارانقلاب اسلامی دردفاع ازحق و نماد مقاومت، پایداری، ایثار،شهادت درراه خدا،رشادت و پیروزی ملت بزرگوار ایران در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب و حراست از خاک پاک ایران اسلامی است را گرامی می داریم.

یادوخاطره امام عزیزمان بنیانگذارانقلاب شکوهمنداسلامی، شهیدان،آزادگان سرافراز و ایثارگران این دفاع مقدس در قله رفیع مجاهدان فی سبیل الله و در تاریخ پرافتخار میهن اسلامی وآزادگان جهان تاابدیت ماندگار خواهند بود.

دفاع مقدس مردم رشید ایران و جان فشانی شهدا، آزادگان و ایثار ایثارگران عزیز درس های زیادی برای خیر خواهان و بدخواهان ملت ایران به میراث گذاشت. درس توکل برخدای منان درتمام لحظات، فداکاری و پایداری، به عنوان الگویی برای مقاومت حق طلبان و آزادی خواهان، پاسخ قاطع ملت ایران به متجاوزان و بدخواهان و توطئه گران درسراسرجهان،حفظ تمامیت ارضی، دفاع از خاک و مرز و استقلال این سرزمین کهن از جمله دستاوردهای ملت سرافراز ایران در۸سال دفاع مقدس بود.

کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان، بار دیگر یادوخاطره امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره)،رهبرفرزانه یمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای عزیزکه درچنگ تحمیلی درکنارسایررزمندگان جان برکف به دفاع جانانه درمقابل دشمنان ذلیل این مرزوبوم پرداختندو همه شهدا وآزادگان و ایثارگران۸سال دفاع مقدس را گرامی می دارد و علو درجات شهدای گرانقدر را از درگاه ایزد متعال خواستار است.
نام ویادشهداوامام شهداجاودان وراهشان تاابدپررهروباد.
__
روابط عمومی کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان