دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

بیانیه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران

سپاه، الهام بخش هر انسان مسلمان آزاده در دفاع از اسلام ناب، تحت بیرق سرافراز ولایت است

بسمه تعالی
نقش بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی مردم و به شکست رساندن توطئه‌های مسلسل و مکرر نظام سلطه، خصوصا دفاع از آرمان  قدس شریف، مردم مظلوم فلسطین و نواختن سیلی‌های متعدد اثرگذار برگوش استکبار جهانی و عوامل آن، باعث کینه توزی و عقده دشمنان گردیده که هراز گاهی با بهانه‌های مختلف، دست به عقده گشایی و  کینه ورزی می‌زنند.

حضور سپاه پاسداران که نیرویی برآمده از متن مردم و بازوی یاریگر و مددرسان آنان، در تمامی عرصه‌های زندگی، خصوصا بحران‌ها و بلایای طبیعی، تبلور حزب‌الله به معنی واقعی آن است که امروزه الهام بخش هر انسان مسلمان آزاده‌ای در دفاع از اسلام ناب، تحت بیرق سرافراز ولایت است.

در پایان ضمن نثار بهترین درودها و سلام‌ها به سپاهیان پاسدار انقلاب اسلامی، هرگونه اقدام اتحادیه اروپا عیله این نهاد مردمی انقلابی را که نقش مهمی در نابودی ترورسیم داعش را ایفا نموده است محکوم نموده وآن را سند روسیاهی و حمایت از تروریسم اتحادیه اروپا یی می‌دانیم که درسابقه‌اش موارد متعددی از استعمار، قتل عام، برده داری و ظلم و ستم در حافظه جهانیان ثبت وضبط می‌باشد.

دشمنان بدانند که هرگونه اقدام علیه فرزندان سپاهی ملت ایران با پاسخی کوبنده وانقلابی از سوی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و جامعه دانشگاهی مواجه خواهد شد.

رئیس و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز