مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان بهبهان

برپایی ایستگاه سلامت در جشن عید غدیر خم

ایستگاه سلامت دانشکده علوم پزشکی بهبهان در راهپیمایی یک کیلومتری عید سعید غدیر خم برپا شد.

به همت کانون بسیج جامعه پزشکی بهبهان , ایستگاه سلامت دانشکده علوم پزشکی بهبهان در راهپیمایی یک کیلومتری عید سعید غدیر خم برپا شد.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی با بیان هدف برپایی ایستگاه سلامت گفت : هدف اصلی ایستگاه های سلامت , تسهیل در دسترسی آسان و رایگان مردم به خدمات بهداشتی و درمانی است از این رو کانون بسیج جامعه پزشکی اقدام به برپایی ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی یک کیلومتری عید غدیر خم کردند .

وی ادامه داد : در مدت زمان مراسم جشن عید غدیر خم ایستگاه سلامت دانشکده علوم پزشکی بهبهان مورد استقبال مردم و همچنین مسئولین شهرستان قرار گرفت.

دکتر ابوالحسن دیف رخش با تاکید بر سلامت خانواده افزود : همواره با در برپایی ایستگاه های سلامت و اعزام پزشکان متخصص به مناطق کمتر توسعه برخوردار تمرکز فراهم آورن فضایی است ه همشهریان عزیز بتوانند سلامت خود را بررسی و از مشاوره  های  لازم استفاده نمایند .

وی در پایان خاطرنشان کرد : بررسی سلامتی همواره یکی از اولویت های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده و در سال جاری نیز بر اجرای برنامه سلامت خانواده و نطام ارجاع است از این رو لازم است همشهریان گرامی همواره جهت بررسی سلامت خود به مراکز بهداشت نیز مراجعه نمایند .