روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی خوزستان :

همایش جهاد تبیین با حضور بسیجیان جامعه پزشکی برگزار شد

صبح روز پنجشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۱ همایش جهاد تبیین با حضور بسیجیان قشرهای مختلف مردم ، ادارات ، اصناف ، جامعه پزشکی ، عشایر ، اساتید ، دانشجویان و ... در تالار امام خامنه ای مجتمع فجر برگزار شد .

صبح روز پنجشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۱ همایش جهاد تبیین با حضور بسیجیان قشرهای مختلف مردم ، ادارات ، اصناف ، جامعه پزشکی ، عشایر ، اساتید ، دانشجویان و … در تالار امام خامنه ای مجتمع فجر برگزار شد .

در این همایش بابیان اینکه بسیجیان در جهاد تبیین باید شرایط تهدید را بشناسند گفت : دشمنان از طریق جنگ های مختلف وارد شد تا به کشور و نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند ، به این خاطر از طریق جنگ نرم ، جنگ سخت و جنگ ترکیبی وارد عمل شدند ولی نتوانستند خواسته های شوم خود برسند .
وی بیان کرد: اگر در این مسیر استقامت به خرج دهیم و به نقش خود به درستی عمل کنیم و مبنای ما خدمت به مردم و مبارزه با فساد باشد، حیات طیبه فراهم می‌شود، اما باید ارزش‌های خود را بدانیم که در این عرصه دشمنان ابتدا هویت سوزی و هویت سازی می‌کنند که اولین گام ایجاد شبهه است.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: شبهه دوم به فاز تردید می‌رسد، تردید در صداقت که مسئولین راست نمی‌گویند و تصویری که از فساد می‌سازند بزرگ‌تر از خود فساد باشد تا سبب ترس، تردید، گسست و ترویج کینه و نفرت شود و نافرمانی شود و به سمت تقابل و شکست اقتدار برود که اگر می‌خواهیم مقابله کنیم باید آن را خنثی کنیم،

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن به نشیب رسیده و فهمید نمی‌تواند کاری کند البته دوباره اقدامات خود را از سر می‌گیرد، گفت: هویت سازی دشمن شش مرحله دارد، زیر ساختی ارتباطی با مخاطبان، تبلیغ لذت گرایی و سبک زندگی غربی، شبکه سازی، هیجان سازی و تخلیه هیجان با خشونت بر علیه حکومت و علم بالا آوردن که با حضور مردم در صحنه با شکست مواجه شدند.

وی در پایان تاکید کرد: باید در خدمت رسانی و رفع موانع مردم گام برداریم تا ماندگاری آنها در پای اصول بیشتر باشد.