کانون بسیج جامعه پزشکی بهبهان

دیدار رئیس دانشکده و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بهبهان با فرمانده سپاه ناحیه بهبهان

رئیس دانشکده علوم پزشکی و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی و بسیجیان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمانده سپاه ناحیه بهبهان دیدار داشتند.

به گزارش کانون بسیج جامعه شهرستان بهبهان ‚ دکتر محمد صباغان رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان ‚ دکتر ابوالحسن دیف رخش مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بهبهان و اعضای بسیج با حضور در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه بهبهان سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفتند .

در این دیدار که سرگرد شجاعی رئیس ناحیه مقاومت بسیج ادارات نیز حضور داشت ‚ دکتر دیف رخش با تقدیر از خدمات و جانفشانی های سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تاسیس ‚ دوران جنگ تحمیلی و پس از آن در جبهه های سازندگی و فرهنگی ‚ از تلاش ها و مجاهدت های این نهاد مقدس در همکاری با حوزه سلامت در بحران ها نیز قدردانی کرد .

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان در این دیدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عصاره ی انقلاب اسلامی عنوان نموده و حمایت همه جانبه خود و کارکنان دانشکده علوم پزشکی بهبهان را از اقدامات بازدارنده و تنبیهی سپاه پاسداران در برابر تهدید ها و اقدامات خبیصانه دشمنان نظام بویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اعلام کرد .

سرهنک روح الله قاسمی خشاب فرمانده محترم سپاه ناحیه بهبهان نیز در این دیدار با تبریک هفته سلامت ‚ از اقدامات ‚ تلاش ها و مجاهدت های مجموعه دانشکده علوم پزشکی و مدافعان سلامت در خدمت به شهروندان تقدیر نمود .