مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بهبهان :

دوره توانمند سازی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مقاومت بهبهان تیرماه ١٤٠٢

دوره توانمند سازی فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در تیرماه ١٤٠٢ برگزار شد .

به گزارش کانون بسیج دانشکده علوم پزشکی بهبهان دوره توانمند سازی فرمانده هان پایگاهای مقاومت بسیج بهبهان در مورخه ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ در ناحیه بهبهان به فرماندهی جناب آقای سرهنگ کوهستانی و حاج آقا استاد و سرهنگ نیسی برگزار شد .

سرهنگ کوهستانی ضمن بیان خاطراتی از شهید حاج قاسم سلیمانی , ایشان را اسوه جبهه مقاومت و پاسدار دین خدا معرفی کرد . وی افزود دشمن به دنبال تغییر ساختار جمهوری اسلامی است اما با مجاهدت بسیجیان هرگز نخواهد تولنست به مقصود خود برسد .

سرهنگ کوهستانی گفت مقام معظم رهبری بر بسیج اساتید و و بسیج دانشجویی تاکید ویژه ای دارد , لذا این قشر باید همچون شهید چمران , چراغ حرکت خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی همیشه روشن نگه دارند و همیشه باید نقش آفرین و اثر گذار بود و در جهاد تبیین پیشرو باشید .

هدف از برگزاری این دوره تقویت بنیه های اعتقادی , اخلاقی و بصیرتی فرماندهان , توجیه برنامه های سازمان و برطرف شدن ابهامات موجود در اجرای برنامه های آتی بود.

وی در آخر اظهار کرد بسیج ادارات و پایگاهای مقاومت بسیج و نیروهای جهادی نقش مهمی در جهت مبارزه با ویروس کرونا داشتند و از همه ی بسیجیان تقدیر و تشکر کردند .