سرپرست کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع)اهواز:

جلسه بصیرتی جهاد تبیین در تامین اجتماعی خوزستان برگزار شد

روز سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ به مناسبت دهه اول محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر جلسه بصیرتی جهاد تبیین با نگاه به قیام امام حسین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رستگاری نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) و با حضور مدیران و کارکنان مدیریت درمان و اداره کل ، مراکز درمانی و شعب تامین اجتماعی در اهواز برگزار شد

حجت‌الاسلام والمسلمین رستگاری نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: ما در حال جنگ ترکیبی هستیم که با محوریت جنگ شناختی و ادراکی انجام می شود ، مردم نمازخوان و دوستدار پیامبر و دوستدار بهشت پنجاه سال بعداز وفات پیامبر آمدند عزیز دوردانه حضرت فاطمه را به شهادت رساندند، این هم یک جهاد بود جهاد حق در برابر باطل. قیام امام حسین (ع) برای نجات اسلام بود و با خون خود درخت اسلام را آبیاری کرد.

حجت الاسلام رستگاری افزود: ستون فقرات جنگ ترکیبی و شناختی فریب و نیرنگ و سیاه نمایی و دمیدن بر طبل ناامیدی و این راهبرد امروز دشمن برای القای ناکارآمدی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: در مقابل راهبرد ناامیدی دشمن، راهبرد رهبری امید آفرینی است و تمام شاه سخنان بیت رهبری طی چند سال اخیر به ویژه در سال گذشته و امسال که دشمن روی جنگ شناختی تمرکز کرده، امید آفرینی است.

حجت‌الاسلام رستگار گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باطل کننده سحر و جادوی دشمن در جنگ شناختی و ستون فقرات آن، تبیین است.

او ادامه داد: در جنگ شناختی ، تبیین و جهاد تبیین فوری و قطعی است و زمان بردار و قابل تعلل نیست و باید با تمام تلاش به جنگ رسانه ای دشمنان برویم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به شکست دشمن در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ، تأکید کرد: در جنگ نرم و جنگ شناختی و ترکیبی هم دشمن حتما شکست می خورد چون خداوند وعده داده که پیروزی با کسانی است که در جبهه حق هستند همچون امام حسین (ع) که در جنگ حق بر علیه باطل پیروز شد.