مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجد سلیمان :

تجلیل از بانوان محجبه بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان در هفته حجاب و عفاف

در گرامیداشت ایام هفته حجاب و عفاف و در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، از بانوان دارای حجاب برتر بیمارستان نفت قدردانی شد.

به مناسبت ۲۱ تیرماه، سالروز سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد، که به نام روز ملی حجاب و عفاف نامگذاری شده است و در راستای فرهنگ سازی و تشویق بانوان به حجاب و همچنین تکریم بانوان محجبه و حمایت از پوشش اسلامی، از بانوان حجاب برتر این مرکز با اهدا لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.
در این مراسم، آمنه فتحعلی پور، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان، ضمن ضرورت حفظ حجاب ظاهر، خواستار حفظ حجاب باطنی و حجاب رفتاری از سوی کارکنان شد. وی حفظ آبروی افراد، پرهیز از غیبت و تهمت و رعایت اخلاق حسنه و خوش رفتاری و خوش اخلاقی با همکاران و ارباب رجوع را از مصادیق حجاب رفتاری برشمرد.
ایشان با تاکید بر رعایت حجاب در جامعه اسلامی گفت : تقویت و حفظ فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، صیانت از خانواده‌ها است که امروز دشمن برای نابودی آن نقشه های فراوان دارد. رعایت عفاف و حجاب در جامعه در جهت تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی برای مردان و زنان ضروری است و موجب تحکیم بنیان خانواده می گردد.
وی ضمن تقدیر از بانوان محجبه اظهار داشت: حضور بانوان با پوشش اسلامی در محل کار موجب تقویت و ترویج فرهنگ ناب اسلامی خواهد شد و این موضوع در زمان حاضر بسیار حائز اهمیت می باشد.
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ادامه داد: آثار و نتایج مهم عفاف و حجاب در جامعه، ایجاد سلامت و آرامش روانی برای آحاد جامعه است.حجاب، عفت و پاکدامنی باعث سلامت روح و جسم می شود و فردی می تواند در جامعه موثر باشد که صداقت، عفت و پاکدامنی در رفتار، کردار و پوشش او نیز نمود داشته باشد.
وی هدف از این کار را تکریم بانوان با حجاب و ارج نهادن به ارزش های اسلامی و حجاب بانوان در جامعه دانست.