سرپرست کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع)اهواز:

ایستگاه سلامت در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسئول قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: جوانان نسل جدید باید دانا، مومن و پرانگیزه باشند.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، سردار سرتیپ دوم معین پور در مراسم تجمع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب که همزمان با سراسر کشور در مصلی اهواز برگزار شد، گفت: ۵ مهرماه یادآور اقدام بزرگی است که جوانان دهه اول انقلاب رقم زدند و در آزادسازی شکست حصر آبادان نقش آفرینی کردند.وی افزود: دفاع مقدس، جنگی تمام عیار و بی مانند بود که برای براندازی جمهوری اسلامی آغاز شد؛ صدام نیز اعتراف کرده که به دنبال چند وجب خاک یا اروند رود و قرارداد الجزایر نبود بلکه با اصل نظام جمهوری اسلامی و ایران مخالف بود.

سردار سرتیپ دوم معین پور با بیان اینکه استکبار جهانی بعلاوه ده‌ها کشور دیگر صدام را حمایت می‌کردند، ادامه داد: اگر حضور پر شور جوانان در آن روز‌ها نبود مشخص نیست اکنون در چه وضعیتی بودیم.

مسئول قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به آمار بالای جوانان در بین شهدای دفاع مقدس، اضافه کرد: شهادت خواهی و رشادت باعث شد دشمنان نتوانستند به آنچه می‌خواستند برسند.

سردار معین پور می‌گوید: جوانان در آن دوران بر اساس نیاز درس را رها کردند و درس ایثار و از خودگذشتگی و دفاع از میهن و دین را فرا گرفتند.

وی گفت: حالا نیز جوانان نسل جدید باید دانا، مومن و پرانگیزه باشند. همانطور که جوانان نسل اول دانا بودند و اکنون نیز باید جوانان این را برجسته کنند و در گام دوم انقلاب نقش خود را مشخص نمایند.

سردار معین پور می‌گوید: اکنون جنگ روایت‌ها و ترکیبی بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر از جنگ گذشته است؛ جنگ تحمیلی دشواری داشت، اما چنین پیچیدگی نداشت. درگذشته خبری از اینترنت و ماهواره و شبکه‌های گسترده اجتماعی نبود، اما اکنون هجمه‌ها بسیار گسترده است و ذهن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد از همین رو انتظار می‌رود جوانان در عرصه‌های مختلف خود را نشان بدهند و جای جوانان نسل قبل را پر کنند.

وی افزود: آنچه از قبل یاد گرفتیم مدیریت جهادی است، تنها راهی که می‌توان مشکلات انقلاب را حل کرد نیز همین مدیریت است، اما اکنون جوانان می‌توانند مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کرده و حکومت دینی هم سعادت دنیا و آخرت را فراهم نماید.

سردار معین پور در پایان نیز به جوانان توصیه کرد: اگر در دوران جنگ تحمیلی عراق و ایران باید به توپ، تانک، فشنگ و موشک خود را مسلح می‌کردیم، اکنون باید به بصیرت و دانش و آگاهی خود را مجهز نماییم.

 

دراین تجمع بزرگ بسیجیان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان و کانون  های بیمارستان امیرالمومنین(ع)اهواز ، مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان و مرکز بهداشت شرق اهواز یک ایستگاه سلامت در مصلی مهدیه امام خمینی(ره)مستقر و خدمت رسانی کردند.