سرپرست کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع)اهواز:

اعزام کادر درمان راهیان سلامت و پیشرفت بیمارستان امیرالمومنین(ع) به مناطق عملیاتی جنوب

به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ۲۳ نفر از کارکنان بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) اهواز مناطق عملیاتی (اردوگاه شهید حبیب الهی) اعزام شدند.

عبدالکاظم نیسی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) اهواز در مصاحبه با روابط عمومی بیمارستان ، بیان داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر، ۲۳ نفر از کادر درمان و پرسنل این بیمارستان به مدت یک روز  به مناطق عملیاتی در قالب راهیان سلامت و پیشرفت اعزام شدند.

وی افزود: هدف ما از اعزام راهیان سلامت ، آشنایی همکاران و نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت و در جریان قرار گرفتن این عزیزان با رشادت های شهداست.

در ادامه عبدالکاظم نیسی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان هدف از این اعزام را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: با مساعدت خوب ریاست محترم بیمارستان و به همت مدیریت داخلی بیمارستان ، کادر درمان از مناطق عملیاتی اردوگاه شهیدحبیب الهی تحت عنوان اردوی راهیان سلامت و راهیان پیشرفت بازدید خواهند داشت.

وی گفت: این عزیزان بخصوص نسل جدید از نزدیک در جریان رشادت رزمندگان رشید اسلام قرار خواهند گرفت و ضمن بازدید از یادمان شهدا  با نقش کادر درمان در زمان جنگ و همچنین با ایثار و رشادت فرزندان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی بیمارستان ، نقش پر رنگ کادر درمان در حفظ روحیه و آرامش رزمندگان اسلام در زمان جنگ را مهم دانست و گفت: اگر خدمات کادر درمان در پشت جبهه نبود؛ آمار شهدا بالاتر می رفت و ما شاهد آن بودیم که همین کادر درمان، گاه اسلحه به دست می گرفتند و در خط مقدم نبرد با دشمن حضور داشتند و با آنان می جنگیدند.

 

حوزه ریاست و بسیج جامعه پزشکی

بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع)اهواز