سرپرست کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع)اهواز:

اعزام تیم امدادی کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) اهواز به نمایشگاه هفته مقاومت

بنا به گزارش مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع)اهواز:

سرهنگ حسین نیسی زاده فرمانده ناحیه امام حسین (ع) اهواز گفت: به مناسبت هفته مقاومت نمایشگاه با برگزاری نمایشگاه سردار دل‌ها به استقبال دومین کنگره سرداران و ۲۴ هزار شهید خوزستان می‌رویم.

سرهنگ نیسی زاده هدف از برگزاری نمایشگاه را آشنایی جوانان با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و‌پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین (ع) می گوید: نمایشی نیز از سوی بسیج با عنوان «ستارگان زمینی» برگزا‌ر می‌شود که به رخداد‌ها پس از پیروزی انقلاب؛ حوادثی که در غرب کشور رخ داد؛ ایثارگری‌ها رزمندگان در دفاع مقدس و ایثارگری‌ها رزمندگان در جبهه مقاومت از جمله رشادت‌های سردار دل‌ها می‌پردازد.

به گفته سرهنگ نیسی زاده این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ فعال است و همچنین عداوات نظامی و سلاح‌های نیمه سنگین از جمله پهباد و ایستگاه سلامت توسط جهادگران بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع)اهواز جهت خدامت مشاوره ارائه خدمت مینمایند.

نمایشگاه از ۱۳ دی ماه در جاده ساحلی غربی کیانپارس در پارکینگ شماره ۲ فعال است، در نهایت نیز مقاومت مردم غزه در برابر رژیم کودک کش اسراییل و آزاد سازی قدس اجرا می‌شود.

طی اعلام آماده باش کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع)اهواز درخصوص حادثه تروریستی کرمان تیم امدادی قرارگاه جهادی حضرت امیرالمومنین(ع) در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در منطقه کیانپارس(پارکینگ شماره۲)حضور بعمل آمدند و در این ماموریت خدماتی شامل:مشاوره دیابت_مشاوره فشارخون_تست قندخون_تست فشارخون) به مردم شریف اهواز ارائه شد.

نمایشگاه