دکتر حمید عبودی مدیر بیمارستان امیرالمومنین (ع) به مناسبت روز ملی راهیان نور :

هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان‌ ترین مقاطع تاریخی ایران اسلامی عزیز است

دکتر حمید عبودی مدیر بیمارستان امیرالمومنین (ع) در پیامی به مناسبت روز ملی راهیان نور، این روز را به تمام بسیجیان و کادر بهداشت و درمان این بیمارستان تبریک گفت :

بسم الله الرحمن الرحیم

هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین مقاطع تاریخی ایران اسلامی عزیز است که ضمن نمایان کردن عزم و اراده مستحکم مردم غیور میهن اسلامی­‌مان در حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، تولید فرهنگ و گفتمانی را رقم زد که هم‌اینک الهام‌بخش سایر ملت ها و آزادی خواهان در عرصه‌ رویارویی با نظام‌های سلطه‌گر و مستکبر قرار گرفته است.

حرکت بی‌بدیل انقلابی و معنوی میلیون‌ها جوان در بستر عملیات فرهنگی راهیان نور برای حفظ و ارتقای هویت اسلامی ایرانی دفاع مقدس، فتح الفتوح دیگری از معجزه‌ انقلاب و رهبری ولایت فقیه است که توانست انقلابی در تربیت تفکر جهادی و فرهنگ عمومی کشور ایجاد کند.

راهیان نور حقیقتاً راهیان حیات طیبه‌اند تا با الگوپذیری از سبک زندگی شهیدان، ایثارگران و رزمندگان مجاهد و تربیت کادر آینده انقلاب اسلامی و نظام جهانی و تمدن اسلامی پیشتاز زمینه‌سازی حکومت مهدوی (عج الله تعالی) باشند.

روز ملی راهیان نور در واقع روز ملی تکریم شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و مردم سربلند ایران اسلامی و خانواده‌های آنان است و به یک معنا روز ملی تعظیم شعائر و ارزش‌های ناب فرهنگ دفاع مقدس است.

اینجانب ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن بیستم اسفند ماه، روز ملی راهیان نور را به تمامی راویان ، خادمان و دست اندرکاران راهیان نور کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) مسئلت می‌نمایم.

 

دکتر حمید عبودی

مدیر بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز