دکتر عبدالرضا جانگران نژاد، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان :

روز کارمند، تجلیل از انسان‌ های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در پیامی فرارسیدن روز کارمند سومین روز هفته دولت را به کارکنان دولت تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی به مناسبت روز کارمند

متن پیام رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
تعيين روزي هم به نام روز کارمند، کار مفيدي بود. اميدواريم در اين روز و اين مناسبت، براي دست اندرکاران فرصتي پيدا شود که برخي از مسائل مهمي را که مربوط به کارمندان دولت در سراسر کشور است، تبيين کنند؛ قدر کارمندي و اشتغال به کار در دستگاهها را بشناسانند و اهميت اين کار را تبيين نمايند.
«مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)»

روز ۴ شهریورماه در ایام هفته دولت و گرامیداشت خاطره بزرگوارانی چون شهیدرجایی و شهیدباهنر به نام «روز کارمند» نامگذاری شده است. بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه دستگاهها زمینه‌ساز رشد و تعالی آن سازمان است.

در کارنامه دولت هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‏دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده‏اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش‏ها و فداکاری‏ها ثبت شده است که وظیفه ما قدردانی از این نیروهای مخلص است.
روز کارمند، تجلیل از انسان‌ های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.
آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی کارکنان عزیز دولت جمهوری اسلامی،کارکنان خدوم و پرتلاش استان خوزستان،همکاران عزیز دانشگاه علوم پزشکی و سازمانهای مرتبط در بخش سلامت بخصوص کارکنان نستوه وایثارگر بسیجی، بر تلاش مسئولان در قدردانی از زحمات کارمندان و حفظ حقوق ایشان تأکید می‌نمایم و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خواستارم.