کانون بسیج جامعه پزشکی مسجد سلیمان

بیانیه کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی قدس

اسرائیل غاصب بایدازصفحه روزگارمحوشود. مقاومت مردم فلسطین در این سال‌ها علی‌الخصوص در سال گذشته نشان داد که این رژیم به آخر عمر خود رسیده است.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یوم‌الله قدس از تدابیر ماندگار و جهانی امام راحل (ره) بود که توانست در جهان اسلام مزین شود و سبب ماندگاری هر ساله نهضت مقاومت فلسطین و نمایان شدن بیش از پیش جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی در سطح مجامع بشری شده است.
مقاومت مردم فلسطین در این سال‌ها نشان داد که این رژیم به آخر عمر خود رسیده است و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب،حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در خصوص محو شدن اسرائیل در آینده‌ای نه چندان دور رقم خواهد خورد.
همچنین دوراندیشی رهبر کبیرانقلاب حضرت امام خمینی(ره)باعث شده نه تنها چهره مظلوم و بیدار فلسطین در سطح جهان پایدارتر بماند بلکه باعث روشن شدن دسیسه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی بر همگان هم شد.
شرکت هوشمندانه ومقتدرانه مسلمانان بیدارجهان در راهپیمایی روز قدس باعث ایجاد همدلی و اتحاد میان مسلمین جهان شده است وباعث شده یکصدا با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکای جنایتکاراعلام انزجار از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، این نکته را به سراسرجهان می‌رساند که اسرائیل، این غده سرطانی منطقه، هیچ گاه نمی‌تواند میان امت اسلامی جدایی بیندازد و بایستی ازصفحه روزگار محو شود.کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت یوم‌الله روز قدس اعلام می‌داردباحضور همه‌جانبه خود درراهپیمایی دفاع ازمردم مظلوم فلسطین تاآزادی قدس شریف، همگام باکلیه آزادگان جهان شرکت کرده واعلام انزجارخودراازمستکبرین جهانی ودفاع ازمظلومین جهان بالاخص مردم مسلمان فلسطین اعلام میدارد.به امیدآزادی هرچه سریعترقدس شریف.