سرپرست کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز:

بیانیه کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امیرالمومنین (ع) بمناسبت ۱۲ فروردین ماه

کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد و این روز تاریخی را به ملت سرافراز ایران به ویژه مردم سلحشور و شریف خوزستان تبریک گفتند

 

 

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع)اهواز ، متن بیانیه به شرح ذیل آمده است:

یوم الله ۱۲ فروردین روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است.
حرکت سرنوشت ساز ملت ایران در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی و خلق حماسه هایی چون برگزاری با شکوه انتخابات ریاست جمهوری و حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن توانست دشمن را در طراحی استراتژی های شکست خورده و عملیات روانی و جنگ رسانه ای علیه ایران به خواری کشانده و فصل نوینی از افتخار و تجارب برجسته و مفید را برای حرکت و کار و تلاش مضاعف در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.
براین اساس  ملت رشید ایران در سالی که توسط مقام معظم رهبری(( مدظله العالی)) با نام «مهار تورم، رشد تولید»مزین گشته، می کوشد تا با عزم راسخ ملی، مدیریت جهادی، تلاش مضاعف هدفمند ومستمر جهادی در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله های پیشرفت و عدالت گام های اساسی بردارد.
دوازدهم فروردین، روز ظهور و میلاد شخصیت واقعی مردم مسلمان ایران، روز میلاد جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن خون هزاران شهیدی است که زمینه ساز برقراری حکومت عدل اسلامی در کشورمان بودند. دوازدهم فروردین، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومت متکی بر آرای واقعی مردم و روز شناساندن پیروان و دشمنان انقلاب و جدا کردن صف آنان است. در یک کلام، دوازده فروردین روز فرقان است.
تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند؛ همان وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران را، که کتاب وحی، آن را نوید می دهد.
هدف پایانی در شعارهای مردم، جمهوری اسلامی بود. کلمه «جمهور» به معنای توده مردم است و گنجانده شدن چنین کلمه ای برای نظامِ بعد از انقلاب، مردمی بودن آن را نشان می دهد و تأثیر رأی مردم را در سرنوشت خودشان، بیان می کند. واژه «اسلامی» نیز آن را از دیگر نظام های جمهوری جدا می نماید و بر حاکمیت ارزش های الهی و قرآنی بر اجزای نظام دلالت می کند.
دراین راستا کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع)اهواز  به نمایندگی از خانواده بزرگ درمان تامین اجتماعی،  این روز فرخنده  را به تمام مردم ایران بویژه ملت سرافراز استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده واعلام می دارد در مسیر اهداف انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی همچون سال های گذشته با اتحاد و انسجام و تجدید بیعت با آرمانهای والای شهدا و امام شهدا و پشت سر ولی زمانه و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی،حضرت آیت ا… خامنه ای (دامت برکاته) حرکت مینمایند.

 

شورای کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع)اهواز